Premium Ads

Vasseur, takımının yarışı dörtyüzbeşi sırada tamamladıktan sonra ilerleme kaydedildiğine rağmen şansa düşen zorlukların sonuç üzerinde etki ettiği görüşünü belirtti.

Vasseur böyle konuştu: "Daha iyi bir sonuç alabilecek miydim bilmem. İlk kısmını uzatarak karar verdik ki, yarışı bitirmeden sonra yenilgi lastiği ile daha büyük bir avantaja sahip olabilecektik. Her şey tamamen kötü gitmedi ancak güvence aracı pist üzerinde ortaya çıktı ve bunun sonucunda beklentilerimize ulaşıp ulaşamadığımızda zorluklar yaşadık."

Herkes yarının son kısmına daldığında, eskisi gibi aynı şartlara sahip olduğunu gördü. Bunu yönetme imkanı yoktur, ancak bununla özrünüz edemezsiniz.

Vasseur, takımın performansını ele aldı ve McLaren'ın şu anki konumunda lider olduğunu kabul etti:

McLaren herkesin önüne geçti. Genel anlamda, aralarında bizi 0.2 ile 0.3 saniye kadar geçen araçlarını kullanıyorlar; oldukça önemli bir farklılık. Biz ise Mercedes ve düşmüş olan Red Bull ile başetmeye çalışıyoruz. Yarışı yarışı takip ederken sıralamada değişim olabilir, ancak şu anda böyle.

Vasseur, aracın teknik gelişimine dair de görüşlerini belirtti: "SF-25 taban güncellemeünden olan beklentinin ölçülü olması gerekmektedir. Yeni kaydedilen performans artışının sadece birkaç ondalıkla eşleştiği düşünülmeli."

Bahreyn'deki lastik aşınmasının son derece belirgin olması nedeniyle, Cidde’daki durum tamamen değişecektir. Buradaki lastikler oldukça az aşınmaktadır. Aynı yumuşak lastık setini kullanarak 10 tur sürdürebilirsiniz. Geçen yılıki yarışta başlangıçtaydık ve güvenlik aracından vurma nedeniyle orada kalan midalastıklarıyla yarışı bitirdik.

Lewis Hamilton, Ferrari SF-25

Fotoğraf: Ferrari

Table of Contents [Close]
    Daha yeni Daha eski
    X
    X
    X